10 sprawdzonych patentów na wykorzystanie programu CRM

Opublikowano:
1.6.2022
przez: 
Dział Pomocy EstiCRM

Czy chciałbyś w swojej firmie poprawić relacje z klientem, prowadzić krótsze cykle sprzedażowe, a także w prosty sposób zbierać i przechowywać dane, na podstawie których ocenisz efektywność kampanii reklamowych? To tylko kilka możliwości, jakie zapewnia system CRM. Jak wykorzystać ten system? Poznaj 10 sprawdzonych patentów.

1. Identyfikacja powracających klientów

Budowanie trwałych relacji z odbiorcami to podstawa sukcesu w biznesie. Zadowolony, powracający klient znacznie chętniej dokona ponownej transakcji. Dzięki systemowi CRM możesz z łatwością gromadzić dane, zapisywać informacje o sprzedaży, czasie trwania oraz terminie rozmów telefonicznych. To pozwoli Ci poprawić relacje z odbiorcami i znacznie ułatwi sprzedaż.

2. Monitoring aktywności w mediach społecznościowych

Każda licząca się firma stara się być widoczna dla odbiorców, dlatego dba o swój profil w mediach społecznościowych. System CRM umożliwia śledzenie aktywności w social mediach i prowadzenie sprawnej komunikacji z klientami.

3. Zwiększenie grupy odbiorczej

Przedsiębiorca stale poszukuje nowych odbiorców swoich usług lub produktów. System CRM dostarcza narzędzia, które automatyzują pracę handlowca i ułatwiają docieranie do nowych klientów.

4. Większa wydajność pracy

System CRM sprawia, że wiele czynności możesz wykonywać automatycznie, co wpływa na wydajność pracy, pozwala jeszcze lepiej wykorzystać czas pracowników, a także planować i grupować zadania.

5. Planowanie kampanii marketingowej

Program CRM ESTI udostępnia Ci kalendarz pomocny do planowania kampanii sprzedażowych. Możesz uwzględniać w nim zadania poszczególnych zespołów pracowników.

6. Ułatwienie home office

Obecnie coraz więcej firm zatrudnia pracowników w systemie zdalnym. System CRM jest w pełni dostosowany do takiego trybu pracy, a to przyczynia się do oszczędzenia czasu i pieniędzy zarówno pracodawcy, jak i osób zatrudnionych.

7. Narzędzia analityczne

System CRM ma szereg funkcji i narzędzi analitycznych, dzięki którym możesz podsumować i eksportować dane dotyczące wybranych działań sprzedażowych. To sprawi, że planowanie kampanii będzie znacznie łatwiejsze.

8. Zarządzanie pracą zespołu

Wprowadzenie systemu CRM umożliwia liderowi wygodną kontrolę zespołu i sprawia, że planowanie zadań jest łatwiejsze. Dostajesz rozbudowaną bazę danych, dzięki czemu możesz analizować, na jakim etapie jest kampania sprzedażowa i jakie przynosi skutki.

9. Narzędzia sprzedażowe

Narzędzia analityczne dostępne w systemie CRM pozwalają w szybki sposób analizować dane dotyczące użytkowników i przeprowadzonych kampanii, co wpływa na skuteczność działań marketingowych.

10. Sprawna obsługa kluczowych klientów

Dzięki gromadzonym w systemie CRM danym możesz szybko ustalić, którzy klienci przynoszą największy zysk. Taka wiedza pomoże Ci zapewnić im najlepszy poziom obsługi i zredukować koszty. Będziesz sprawniej zarządzać kontaktami i szybko uzyskasz wgląd do historii komunikacji.

Jak widać, system CRM jest niezwykle elastyczny i umożliwia dostosowanie narzędzi do potrzeb przedsiębiorstwa. Czy już wprowadziłeś takie usprawnienia w swojej firmie?

Przeczytaj również...