Automatyzacja lejka sprzedażowego - z programem CRM jest możliwa

Opublikowano:
9.6.2022
przez: 
Dział Pomocy EstiCRM

Jako przedsiębiorca z pewnością zdajesz sobie sprawę z tego, jak ważna w Twojej firmie jest automatyzacja różnych procesów. Zależy Ci na oszczędności czasu, pieniędzy, szybkiej obsłudze klientów i sprawnym zarządzaniu zespołem pracowników? System CRM pomoże Ci zautomatyzować lejek sprzedażowy, co przyśpieszy Twoją pracę i pozwoli poświęcić czas na inne zadania. Przeczytaj ten artykuł i dowiedz się, w jaki sposób możesz uprościć swoją pracę, osiągając większy zysk.

Przewaga konkurencyjna dzięki automatyzacji w systemie CRM

Dzięki wejściu Polski do Unii Europejskiej jako przedsiębiorca zyskałeś możliwość prowadzenia firmy na całym świecie bez skomplikowanej, czasochłonnej procedury. Wiąże się to z koniecznością zmierzenia się z konkurencją, a także trudnością w zdobyciu przewagi na rynku. Musisz korzystać z nowoczesnych rozwiązań, by stale się rozwijać i nadążyć za zmianami. Dzięki wdrożeniu systemu CRM możesz usprawnić codzienną pracę w przedsiębiorstwie, ulepszyć strategię organizacji, spersonalizować ofertę produktów czy usług i znacznie poprawić procesy biznesowe. System ESTI CRM dedykowany biurom nieruchomości pomoże Ci zautomatyzować proces obsługi klienta, a także wyróżnić się na rynku spośród przedsiębiorców, którzy nie korzystają jeszcze z tego oprogramowania.

Mechanizm lejka sprzedażowego

Priorytetem każdego przedsiębiorcy jest sprzedaż jego produktów lub usług. Stale muszą więc ulepszać swój lejek sprzedażowy, czyli ogół procesów marketingowych, których celem jest skuteczne przeprowadzenie potencjalnych klientów od zainteresowania ofertą i zakupem do skorzystania z proponowanej usługi - finalizacji transakcji. Kluczowym elementem jest zwiększanie rozpoznawalności marki i zdobywanie zaufania konsumentów.

Należy zwrócić uwagę na wszystkie etapy prowadzące do zakupu, ścieżkę, którą musi pokonać klient – od pierwszego kontaktu, zainteresowania marką, aż po wystawienie opinii po zakończonej transakcji.

Dane gromadzone dzięki systemowi CRM pomogą Ci usprawnić lejek sprzedażowy w firmie, co wpłynie na szybką i bezproblemową integrację z aplikacjami logistycznymi, mailingowymi, księgowymi czy finansowymi. Wszystkie ważne informacje będą gromadzone w jednym miejscu, a upoważnieni pracownicy zyskają łatwy dostęp do niezbędnych danych. Zyskasz także możliwość korzystania z programów wspierających system CRM, które dodatkowo wpłyną na efektywność pracy zespołu, automatyzację pracy i przyśpieszą proces sprzedażowy.

Lejek marketingowy w systemie CRM pozwoli Ci uporządkować wiedzę, zwiększyć szanse sprzedaży, monitorować procesy, osiągać realne cele biznesowe i sprawnie przeprowadzić transakcje. To baza informacji o celach, kontrahentach oraz historii działań. Nie będziesz już musiał samodzielnie tworzyć baz klientów i generować raportów, ponieważ system zrobi to za Ciebie. Szybko zweryfikujesz cele sprzedażowe i porównasz je z osiągniętymi wynikami, co zwiększy Twoje szanse sprzedaży i ułatwi planowanie.

Przeczytaj również...