EstiCRM dla dewelopera – wsparcie sprzedaży mieszkań i obsługi klienta

Opublikowano:
12
.
07
.
2022
przez: 
Dział Pomocy EstiCRM

Branża deweloperska charakteryzuje się wysoką konkurencyjnością, a mimo dużego popytu na mieszkania sprzedaż nie zawsze jest łatwa. Znasz ten problem? Być może potrzebujesz jedynie technologicznego wsparcia. EstiCRM to system, który nie tylko wspiera sprzedaż, ale ułatwia też obsługę klienta i realizację wielu ważnych procesów. W jaki sposób? Sprawdź!

EstiCRM dla dewelopera – skuteczne pozyskiwanie leadów i klientów

Skuteczna sprzedaż to tak naprawdę kluczowy cel każdej firmy – bez tego niemożliwe jest wypracowanie zysków. Dla klientów biur deweloperskich dokonanie zakupu jest niezwykle ważną decyzją życiową i wpływa na powstanie ogromnego zobowiązania finansowego. Dlatego potrzebują oni kompleksowych informacji na temat tego, co kupują oraz wsparcia od sprzedawcy.

W tej branży zazwyczaj zdobywa się klienta poprzez pozyskiwanie leadów, a następnie prezentację oferty. Zadanie działu sprzedaży polega na tym, aby zainteresować potencjalnego nabywcę nieruchomością i przedstawić mu ją w taki sposób, aby był przekonany, że jest to właściwy wybór dla niego. Nie jest to proste zadanie, ale system EstiCRM może je zdecydowanie ułatwić. Sprawdza się już na samym początku procesu sprzedaży, pomagając gromadzić informacje na temat leadów i automatyzować proces sporządzania spersonalizowanych ofert. Umożliwia także stworzenie w bardzo prosty sposób strony www, która pomoże przedstawić ofertę potencjalnym nabywcom.

EstiCRM dla dewelopera – skuteczna obsługa klienta

Jedną z ważniejszych funkcji systemu jest tworzenie baz danych z użyciem informacji z różnych źródeł. Dzięki temu EstiCRM ułatwia gromadzenie informacji na temat każdego klienta – jego zakupów, preferencji oraz wymienionej wcześniej korespondencji. Tym samym jego obsługa na każdym etapie procesu sprzedaży jest znacznie łatwiejsza. Rozwiązanie zdecydowanie ułatwia również obsługę posprzedażową. Jego zastosowanie pozwala nie tylko usprawnić pracę zespołu i oszczędzić czas, ale również pozytywnie wpłynąć na doświadczenia klientów oraz zwiększyć ich satysfakcję ze współpracy.

EstiCRM – pomocne na każdym etapie sprzedaży

System EstiCRM jest pomocny na każdym etapie sprzedaży. Umożliwia kompleksowe „zaopiekowanie się” klientem i przeprowadzenie go przez wszystkie etapy dość skomplikowanej procedury zakupu nieruchomości. Pozwala otrzymywać powiadomienia o ważnych terminach i gromadzić w jednym miejscu wszystkie potrzebne dokumenty. Umożliwia też automatyczne wystawianie faktur czy umów.

Program obejmuje funkcje wspomagające m.in.:

●      zarządzanie ofertami,

●      zarządzanie zespołem,

●      zarządzanie dokumentacją,

●      prowadzenie kalendarza,

●      kontrolowanie faktur i transakcji,

●      generowanie statystyk i raportów.

Jego nadrzędną funkcją jest natomiast zarządzanie relacjami z klientami. Dzięki temu pozwala zwiększać skuteczność przy jednoczesnej redukcji nakładów pracy.

Przeczytaj również...