Mobilny CRM – jak wykorzystać zalety systemu?

Opublikowano:
8
.
11
.
2022
przez: 
Dział Pomocy EstiCRM

Mobilność systemów informatycznych ma obecnie kluczowe znaczenie dla większości firm i przedsiębiorców. Branża nieruchomości nie stanowi pod tym względem wyjątku. Stały dostęp do bazy danych klientów oraz możliwość zarządzania ofertami i kontaktami również spoza biura zwiększa elastyczność i efektywność pracy.

System CRM to rozwiązanie, na które obecne decyduje się większość agencji nieruchomości i firm deweloperskich. Czytelna i przejrzysta platforma służy m.in. do tworzenia rozbudowanych baz danych, gromadzenia informacji na temat leadów, automatyzowania procesu tworzenia spersonalizowanej oferty oraz do przygotowywania atrakcyjnych prezentacji obiektów lub ich planów. Dodatkowo system można zintegrować z wieloma użytecznymi aplikacjami, które usprawniają pracę agenta lub zespołu sprzedaży. Wśród nich znajduje się m.in. generowanie powiadomień o ważnych terminach, dostęp do dokumentów i umów oraz potrzebnych raportów i statystyk. Wszystkie te funkcje ułatwiają pracę oraz pozwalają na zwiększenie efektywności sprzedaży. Warto więc mieć do nich dostęp również poza biurem.

Mobilny CRM – co to jest?

Mobilny CRM to system przeznaczony do obsługi na urządzeniach mobilnych. Można uzyskać do niego dostęp, logując się przez wyszukiwarkę lub ściągając dedykowaną aplikację. Dzięki integracji systemu informatycznego z urządzeniem mobilnym użytkownik zyskuje dostęp do wszystkich zgromadzonych w nim danych za pośrednictwem tableta lub smartfona, niezależnie od tego, w jakim miejscu się znajduje. W branży nieruchomości, w której dużą rolę odgrywają spotkania z klientami poza siedzibą biura, ta funkcjonalność jest szczególnie istotna.

Jak wykorzystać zalety mobilnego CRM?

Mobilny CRM to szereg niezastąpionych funkcjonalności:

·       dostęp do danych w systemie CRM – w każdym miejscu i czasie. Możliwość podglądu informacji na temat danej nieruchomości, klienta lub statusu transakcji;

·       szybki dostęp do kluczowych danych o kliencie – dane kontaktowe, historia kontaktu, informacja na temat sfinalizowanych transakcji i obejrzanych nieruchomości. Narzędzie przydatne w pracy indywidualnego pośrednika oraz w zespole handlowców;

·       planowanie i zamykanie zadań – możliwość aktualizacji statusu zadania z opcją dodania szczegółowego opisu, notatki lub zdjęcia, tak aby każdy członek zespołu wiedział, na jakim etapie znajduje się dana transakcja;

·       dostęp do wybranych raportów oraz wykresów –możliwość atrakcyjnej prezentacji oferty oraz danych istotnych z perspektywy klienta, takich jak ilość zrealizowanych inwestycji, poziom zadowolenia mieszkańców czy wzrost wartości nieruchomości;

·       atrakcyjna prezentacja oferty – dostęp do zdjęć i rzutów nieruchomości. Możliwość tworzenia spaceru 3Dna podstawie wgranych do systemu zdjęć. System można także zintegrować z aplikacjami pozwalającymi na wykonywanie fotografii lub filmów i automatyczne przesyłanie ich do głównej bazy danych;

·       bezpieczeństwo pracy z danymi –system posiada zaawansowane szyfrowanie komunikacji, dzięki czemu dane są w pełni bezpieczne, nawet przy użyciu zewnętrznej sieci bezprzewodowej.

Przeczytaj również...