Program CRM - top 5 funkcjonalności systemu

Opublikowano:
13
.
12
.
2021
przez: 
Dział Pomocy EstiCRM

Jesteś właścicielem biura nieruchomości? Pracujesz na stanowisku pośrednika? Działasz w branży od lat i zastanawiasz się, jak usprawnić codzienną pracę? Współpraca z agencją to już niemal standard dla osób zainteresowanych zakupem, wynajmem czy sprzedażą nieruchomości. W tym artykule sprawdzisz, z jakich funkcjonalności systemu CRM warto korzystać.

Profesjonalna agencja zapewnia pełne wsparcie klienta na każdym etapie transakcji. Prowadzenie takiego biznesu wymaga jednak olbrzymiej wiedzy, gruntownej znajomości branży, otwartości na drugiego człowieka i łatwości nawiązywania kontaktów. W jaki sposób usprawnić pracę biura? Wykorzystując oprogramowanie CRM.

Potrzebujesz sytemu, który sprawdzi się w Twojej branży? Odkryj możliwości Esti CRM dedykowane dla: 
Esti dla Agentów Nieruchomości
Esti dla Deweloperów


1. Szablony komunikatów


Automatyzacja obsługi klienta to jedna z fundamentalnych możliwości systemu CRM, niezwykle przydatna w branży nieruchomości. Podstawą pracy pośrednika jest kontakt z klientem, jednak spora część obowiązków związana jest z przygotowaniem odpowiedniej oferty czy komunikacją mailową. Korzystając z systemowych szablonów oszczędzasz czas i zyskujesz możliwość sprawnej ich personalizacji.


2. Dystrybucja ofert na portale


W branży nieruchomości najważniejsza jest oferta - to pierwszy i najważniejszy element, na jaki zwracają klienci. Konkurencyjna i starannie opracowana zwiększa szansę na ich pozyskanie. Wykorzystując system CRM dobrą ofertę przygotujesz w mgnieniu oka. Możesz w tym celu skorzystać z gotowego szablonu, który w łatwy sposób zmodyfikujesz, dostosowując treść do bieżących potrzeb lub opracować ogłoszenie od podstaw.


3. Delegacja i kontrola zadań


Kolejną funkcjonalnością oprogramowania, z której warto skorzystać, jest delegacja zadań dla poszczególnych członków zespołu i kontrola ich realizacji. Statusy można na bieżąco kontrolować, wprowadzając komentarze. Monitoring aktywności pracowników pozwala na weryfikację czy praca zespołu jest zoptymalizowana, dając możliwość podjęcia określonych działań gdy tak nie jest.


4. Dopasowanie interfejsu do pracownika


Każdy członek zespołu specjalizuje się w innej dziedzinie, wykonując różny zakres obowiązków. Inną pracę wykonują pośrednicy, inną osoby zarządzające biurem i specjaliści do spraw promocji czy marketingu agencji. To właśnie dlatego warto zadbać o ich komfort pracy i skorzystać z możliwości personalizacji widoków, jaką zapewnia system CRM.


5. Dostęp do informacji z każdego miejsca


Pandemia koronawirusa odcisnęła piętno na wszystkich gałęziach gospodarki, w tym również na branży nieruchomości. Obsługa klienta w czasie nałożonych restrykcji i ograniczeniach w kontakcie międzyludzkim stanowiła (zwłaszcza w początkowym okresie) niemałe wyzwanie. Większość biur pracowała - lub nadal pracuje - w systemie zdalnym lub częściowo zdalnym. Komunikacja z klientem również w takiej formie nie stanowi problemu. Systemy CRM, w tym EstiCRM dostosowane są do urządzeń mobilnych, dzięki czemu pośrednik nie musi pracować na laptopie żeby np. zweryfikować szczegóły oferty.

Przeczytaj również...