Strona www inwestycji – dlaczego warto prowadzić?

Opublikowano:
19.7.2022
przez: 
Dział Pomocy EstiCRM

Deweloperzy sprzedają produkty, których nie da przenieść się do wirtualnego świata. Znaczna część procedur związanych ze sprzedażą może być jednak, i coraz częściej jest realizowana online. Ogromne znaczenie dla inwestycji deweloperskich ma też reklama w internecie. Dowiedz się, dlaczego jest to tak ważne, dlaczego każdainwestycja powinna mieć stronę www i jak w tym wszystkim pomaga program CRM.

Gdzie kupujący poszukują informacji o nieruchomościach?

Statystyki wskazują, że kilkanaście procent internautów wykazuje zainteresowanie nieruchomościami. Co więcej, niemal połowa z nich szuka informacji na ten temat na stronach internetowych deweloperów. Dlatego obecność biura deweloperskiego w sieci to absolutny wymóg. Trudno znaleźć jakąkolwiek wymówkę dla braku strony biura w sieci, szczególnie że współcześnie założenia i prowadzenie witryny www jest bardzo proste. Mając odpowiedni program CRM, można błyskawicznie stworzyć taką stronę, a następnie na bieżąco ją aktualizować.

Pozyskiwanie klientów – landing page dla inwestycji

Sama strona internetowa biura może jednak nie wystarczyć. Współcześnie bardzo cenione są aktywna sprzedaż i komunikacja z klientem uwzględniająca różne kanały sprzedażowe. Najpopularniejszym wśród firm deweloperskich rozwiązaniem jest pozyskiwanie leadów poprzez dedykowane strony dla danej inwestycji (tzw. landing page). Są to witryny o bardzo prostych konstrukcjach, uwzględniające tylko najważniejsze informacje o danym przedsięwzięciu (koniecznie z uwzględnieniem Unique Selling Proposition, czyli unikalnej cechy oferty).

Bardzo ważnym elementem każdej takiej strony jest CTA (Call to Action – zachęta do działania) wraz z formularzem kontaktowym. Pozostawienie swoich danych powinno być jedyną czynnością, jaką można wykonać na stronie. Dzięki temu część odwiedzin przekształca się w leady. Następnie już do zespołu biura deweloperskiego należy wykorzystanie takiego leadu i pozyskanie klienta dla danej nieruchomości.

Strona www inwestycji a program CRM

W koordynowaniu działalności biura w internecie, relacji z klientami oraz całego procesu sprzedaży pomaga program CRM. Jest to wykorzystywany przez firmy z różnych branż sposób na sprawniejsze zarządzanie przedsiębiorstwem i generowanie większych zysków. Programy takie jak EstiCRM umożliwiają też tworzenie stron www, hosting i pocztę e-mail. Jedną z ważniejszych funkcji tego typu systemów jest gromadzenie informacji z różnych źródeł w jednym miejscu, co jest niezwykle przydatne przy zarządzaniu sprzedażą lokali w inwestycji. Dzięki temu można też z łatwością aktualizować informacje na witrynie.

Program CRM pozwala też nadzorować rozmaite działania reklamowe realizowane w internecie, zarządzać leadami i dostosowywać formę komunikacji indywidualnie do każdego klienta. Dzięki temu ułatwia wykorzystanie potencjału wirtualnych rozwiązań, a tym samym pozyskiwanie klientów i generowanie większych zysków.

Przeczytaj również...